ico cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej o polityce plików cookie lub o polityce prywatności.

ico cookies2

Pomoc
Inteligentne ogrzewanie

Strona główna Pomoc Inteligentne ogrzewanie

Inteligentne ogrzewanie - najważniejsze informacje

Jak działają inteligentne głowice?

Urządzenia z oferty Inteligentne ogrzewanie od TAURONA pozwalają na sterowanie ogrzewaniem grzejnikowym za pomocą głowic kontrolowanych dzięki aplikacji na Twoim smartfonie. Przez zastosowanie głowic otrzymujesz możliwość ustalenia indywidualnych harmonogramów grzewczych tj. określenia temperatur w określonych godzinach zapewniając sobie komfort cieplny o każdej porze dnia i nocy. Urządzenia zapobiegają także przed niepotrzebnym ogrzewaniem pomieszczeń w momencie wykrycia otwartego okna zamykając zawór.

Które z rozwiązań będzie dla mnie lepsze?

Głowice Eco™ mogą komunikować się z smartfonem za pomocą Bluetooth, dlatego będą one odpowiednim wyborem jeśli nie posiadasz w domu Internetu. Należy pamiętać, że średni zasięg Bluetooth wynosi ok 10m dlatego Twoja obecność w pobliżu urządzeń będzie niezbędna jeśli będziesz chciał zmienić temperaturę. Posiadanie smartfona w przypadku Głowic Eco™ nie jest obowiązkowe, a dokładnych ustawień temperatury dokonasz bezpośrednio na urządzeniu.

Najważniejszym elementem systemu Danfoss Link jest Panel Centralny – który dzięki wbudowanemu modułowi Wi-Fi umożliwi Ci sterowanie ogrzewaniem z każdego miejsca na świecie z dostępem do Internetu. Z pełnej funkcjonalności rozwiązania będziesz mógł korzystać jeśli podłączysz Panel Centralny do domowej sieci WiFi.

Jak zainstalować głowicę?

Wraz z urządzeniami w pakiecie otrzymasz różne rodzaje adapterów, które pasują do ponad 90% występujących na polskim rynku zaworów grzejnikowych. W pierwszej kolejności odkręć stary termostat, dopasuj odpowiedni adapter jeśli będzie wymagany i zamontuj nową głowicę. Jeśli żaden adapter nie pasuje oznacza to, że Twój zawór jest bardzo stary. W takim przypadku niestety konieczna jest wymiana całego zaworu grzejnikowego na nowocześniejszy.

Jak otrzymać aplikację obsługującą inteligentne głowice?

Aplikacje Danfoss Link oraz Danfoss Eco dostępne są na urządzenia mobilne z systemem Android oraz iOS. Każdą z nich można bezpłatnie pobrać ze sklepu (odpowiednio) Google Play (dla Android) i AppStore (dla iOS).

Czy mogę podłączyć głowicę Eco™ do systemu Link™?

Nie. Są to dwa osobne rozwiązania i nie ma możliwości podłączenia głowic Eco z elementami systemu Link.

Co jeśli dokonam zgłoszenia na stronie internetowej www.tauron.pl a nie otrzymam kodu?

Generowanie kodów odbywa się automatycznie – kod jest przesyłany na maila podanego przez Klienta – więc nieotrzymanie kodu możliwe jest tylko z powodu podania nieprawidłowego adresu e-mail na formularzu lub zakwalifikowania e-maila przez program pocztowy Klienta jako spam. Klient powinien wtedy ponownie wypełnić formularz, upewniając się że wpisuje poprawny adres e-mail i pobrać nowy kod lub zajrzeć na folderu „spam” lub „zablokowane” w programie pocztowym. Za problemy mogą też odpowiadać specyficzne ustawienia własne programu pocztowego i przeglądarki Klienta (jeśli korzysta ze starszych wersji programów)– rozwiązaniem może być wypełnenie formularza na innym urządzeniu/komputerze.

Co zrobić żeby kupić dodatkowe głowice lub w innej konfiguracji niż w oferowanym zestawie?

W przypadku chęci zakupu kolejnego urządzenia z oferty Inteligentne ogrzewanie od TAURONA, należy ponownie wejść na www.tauron.pl i wypełniając ponownie formularz wygenerować nowy kod (powtórzyć cała ścieżkę zamówienia) i w sklepie internetowym dodać do koszyka odpowiednie urządzenia.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie dotyczące systemów Link i Eco, więcej informacji znajdziesz TUTAJ.